Regulamin sklepu MR GASTRO STAL S.C.
DANE FIRMY oraz miejsce siedziby i punkt obsługi Klienta
MR GASTRO STAL S.C. Radosław Maciejewski, Michał Rudnicki
ul. Romana Maya 1
61-371 Poznań
NIP:7822491967, REGON:301353122
ZASADY OGÓLNE
-
Cena widniejąca przy każdym produkcie jest ceną netto.
-
Koszty transportu przy zakupie powyżej 1500zł/netto pokrywa Sprzedający, poniżej tej kwoty koszt transportu proszę indywidualnie ustalać z handlowcem .
-
Jesteśmy płatnikami VAT. Wystawiamy fakturę VAT
-
Montaż nie jest wliczony w cenę sprzedawanych towarów. Koszt montażu do ustalenia z handlowcem.
- Sprzedający ma możliwość zerygnowania z transakcji bez podania przyczyny.
SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ - ZASADY
-
Warunkiem dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym jest wybranie interesującego Państwa produktu.
-
Dokonać zakupu można poprze wcześniejszą rejestrację. Zakupów można dokonywać również bez rejestracji.
-
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy stronami.
-
Zakupione towary zakupione w naszym sklepie internetowym dostarczane są pod adres wskazany w zamówienia, istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
-
Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej/dostawcy musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
-
Nabywca ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej/kurierskiej bądź dostawcy firmy MR GASTRO STAL jakość, kompletność dostawy oraz zgodności z złożonym zamówieniem. Zaniechanie tej czynności powoduje utratę roszczeń z tytułu szkód transportowych.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
-
Zamówione towary są dostarczane w terminie od 3 do 14 dni.
-
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar dostępny jest w naszym magazynie bądź jest u naszych kontrahentów handlowych z którymi współpracujemy. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania bądź całościowej rezygnacji z zamówienia).
FORMA PŁATNOŚCI
-
Płatność gotówką za pobraniem – należności pobiera kurier/spedytor.
-
Przedpłata, płatność przelewem na konto firmowe Sprzedawcy przed dostawą.
-
Przedpłata w wysokości 50% wartości zamówienia, reszta przy dostawie – należności pobiera kurier/spedytor.
GWARANCJA
-
Zakupione towary są fabrycznie nowe posiadają instrukcję obsługi i gwarancję, której potwierdzeniem jest wypełniona i podpisana karta gwarancyjna lub faktura VAT w zależności od rodzaju towaru (głównie dotyczy produktów ze stali nierdzewnej – mebli)
-
Udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy liczonej od daty sprzedaży.
-
W przypadku wystąpienia wady należy natychmiast skontaktować się z naszą firmą.
-
Urządzenie zgłoszone do naprawy powinno być czyste, w przeciwnym wypadku naprawa nie będzie wykonana lub użytkownik zostanie obciążony kosztami czyszczenia urządzenia.
-
Towary używane nie są objęte gwarancją.
-
Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadku gdy Nabywca dokonuje napraw bądź przeróbek urządzeń przez osoby nieuprawnione przez gwaranta oraz dokonuje niewłaściwego montażu, niewłaściwie eksploatuje czy konserwuje urządzenia.
REKLAMACJE
-
W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem/spedytorem i nie odbieranie paczki oraz natychmiastowy kontakt ze Sprzedającym.
-
W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem/spedytorem możemy wymienić towar na nieuszkodzony oraz dochodzić swoich praw od firmy kurierskiej.
-
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku faktura VAT (dotyczy produktów ze stali nierdzewnej – mebli).
-
Cena wyposażenia nie zawiera montażu w żadnej formie, użytkownik zobowiązany jest dokonać instalacji samodzielnie lub za pośrednictwem sugerowanych punktów serwisowych lub dowolnych innych, będących w stanie dokonać instalacji. Nieprawidłowa instalacja bądź taka, która skutkowała awarią sprzętu będzie podstawą do nie uznania gwarancji.
ZAŁOŻENIA KOŃCOWE
-
Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
MR GASTRO STAL