RATIONAL - fakty i liczby:

  • 503 patentów, zgłoszeń patentowych i wzorów użytkowych
  • Około 833 000 wyprodukowanych urządzeń RATIONAL
  • 43 lata badań nad przyrządzaniem potraw
  • 54-procentowy udział w rynku
  • 120 mln porcji posiłków dziennie
  • 57 języków menu urządzeń
  • 33 spółki zależne
zobacz produkty w naszym sklepie przejdź na stronę producenta

Wybierz producenta

Obsługa sklepu

Hurt / Detal:
tel. 509 589 485 biuro@mrgastrostal.pl

Sklep online / Doradca:
tel. 509 589 484 sklep@mrgastrostal.pl

Regulamin sklepu MR GASTRO STAL S.C.

 

ZASADY OGÓLNE

  1. Cena widniejąca przy każdym produkcie jest ceną netto.

  2. Koszty transportu przy zakupie powyżej 1500zł/netto pokrywa Sprzedający, poniżej tej kwoty koszt transportu proszę indywidualnie ustalać z handlowcem .

  3. Jesteśmy płatnikami VAT. Wystawiamy fakturę VAT

  4. Montaż nie jest wliczony w cenę sprzedawanych towarów. Koszt montażu do ustalenia z handlowcem.

  5. Sprzedający ma możliwość zerygnowania z transakcji bez podania przyczyny.

     

 

SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ - ZASADY

  1. Warunkiem dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym jest wybranie interesującego Państwa produktu.

  2. Dokonać zakupu można poprze wcześniejszą rejestrację. Zakupów można dokonywać również bez rejestracji.

  3. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy stronami.

  4. Zakupione towary zakupione w naszym sklepie internetowym dostarczane są pod adres wskazany w zamówienia, istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

  5. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej/dostawcy musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  6. Nabywca ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej/kurierskiej bądź dostawcy firmy MR GASTRO STAL jakość, kompletność dostawy oraz zgodności z złożonym zamówieniem. Zaniechanie tej czynności powoduje utratę roszczeń z tytułu szkód transportowych.

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówione towary są dostarczane w terminie od 3 do 14 dni.

  2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar dostępny jest w naszym magazynie bądź jest u naszych kontrahentów handlowych z którymi współpracujemy. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania bądź całościowej rezygnacji z zamówienia).

 

FORMA PŁATNOŚCI

  1. Płatność gotówką za pobraniem – należności pobiera kurier/spedytor.

  2. Przedpłata, płatność przelewem na konto firmowe Sprzedawcy przed dostawą.

  3. Przedpłata w wysokości 50% wartości zamówienia, reszta przy dostawie – należności pobiera kurier/spedytor.

 

GWARANCJA

  1. Zakupione towary są fabrycznie nowe posiadają instrukcję obsługi i gwarancję, której potwierdzeniem jest wypełniona i podpisana karta gwarancyjna lub faktura VAT w zależności od rodzaju towaru (głównie dotyczy produktów ze stali nierdzewnej – mebli)

  2. Udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy liczonej od daty sprzedaży.

  3. W przypadku wystąpienia wady należy natychmiast  skontaktować się z naszą firmą.

  4. Urządzenie zgłoszone do naprawy powinno być czyste, w przeciwnym wypadku naprawa nie będzie wykonana lub użytkownik zostanie obciążony kosztami czyszczenia urządzenia.

  5. Towary używane nie są objęte gwarancją.

  6. Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadku gdy Nabywca dokonuje napraw bądź przeróbek urządzeń przez osoby nieuprawnione przez gwaranta oraz dokonuje niewłaściwego montażu, niewłaściwie eksploatuje czy konserwuje urządzenia.

 

REKLAMACJE

  1. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem/spedytorem i nie odbieranie paczki oraz natychmiastowy kontakt ze Sprzedającym.

  2. W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem/spedytorem możemy wymienić towar na nieuszkodzony oraz dochodzić swoich praw od firmy kurierskiej.

  3. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku faktura VAT (dotyczy produktów ze stali nierdzewnej – mebli).

  4. Cena wyposażenia nie zawiera montażu w żadnej formie, użytkownik zobowiązany jest dokonać instalacji samodzielnie lub za pośrednictwem sugerowanych punktów serwisowych lub dowolnych innych, będących w stanie dokonać instalacji. Nieprawidłowa instalacja bądź taka, która skutkowała awarią sprzętu będzie podstawą do nie uznania gwarancji.

 

ZAŁOŻENIA KOŃCOWE

  1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

MR GASTRO STAL

  

© 2011-2018 MR Gastro Stal. All Rights Reserved. Stal niedrdzewna dla gastronomii. Wykonanie: www.yanah.info